FA is chosen by pioneering asset management firm

15.6.2016 FA Solutions ja Infront yhteistyössä kohti automatisoitua kaupankäyntiä

Julkaisuvapaa heti
Avainsanat: sähköinen kaupankäynti, automaatio, varainhallinta

Helsinki 15.6. Suomalainen finanssialan ohjelmistotalo FA Solutions sekä norjalainen markkinadata- ja kaupankäyntijärjestelmä Infront ovat kehittäneet yhdessä ratkaisun sähköisen kaupankäynnin sujuvoittamiseksi.

Jatkossa FA Solutionsin ja Infrontin asiakkaat voivat yhdistää sähköisen kaupankäynnin salkunhallintajärjestelmään. Ohjelmistorajapintojen välinen integraatio avaa täysin automatisoidun ja sääntelyn mukaisen prosessin aina investointimahdollisuuksien tutkimisesta ja kauppojen toimeenpanosta salkunhallintaan, sijoitusanalytiikkaan sekä raportointiin. ”Ohjelmistojen välinen integraatio vapauttaa aikaa hallinnollisista työtehtävistä automatisoimalla kaupantekoa ja varainhoitoa. Tämä puolestaan antaa käyttäjillemme mahdollisuuden keskittyä asiakkaisiin ja ydinliiketoimintaan”, kommentoi Infrontin tuotejohtaja Magnus Lindelöf.

FA Solutionsin ja Infrontin integraation myötä varainhoitajilla on yhteys lähes 1500 kaupankäynnin vastapuoleen ULLINK NYFIX -verkoston kautta.

Lisätiedot:
Hannes Helenius
Osakas, hallituksen puheenjohtaja, FA Solutions
+358 20 7118 514, hannes.helenius(at)fasolutions.com

Infront
Infront on ammattisijoittajien markkinainformaatio- ja kaupankäyntialusta. Sovellus tarjoaa käyttäjilleen yhdistelmän reaaliaikaista markkinainformaatiota, uutisia, analytiikkaa sekä tehokkaat kaupankäyntityökalut. Infrontin terminaali, mobiiliapplikaatio ja monipuoliset sähköiset kaupankäyntimahdollisuudet yhdistävät tuhansia ammattilaiskäyttäjiä yli 27 maassa niin paikallisiin kuin kansainvälisiinkin markkinoihin – auttaen finanssialan instituutioita toimimaan tehokkaammin. Lisätietoja osoitteesta www.goinfront.com.

FA Solutions
FA Solutions on Pohjoismaiden johtava finanssialan ohjelmistotoimittaja. FA Solutions tarjoaa työkalut salkunhallintaan, sijoitusanalytiikkaan, raportointiin, asiakashallintaan sekä sijoitustuotteiden myyntiin – kaiken yhdestä järjestelmästä, joka on aina saatavilla niin tietokoneilla kuin mobiililaitteillakin. FA Solutionsin ratkaisu koostuu moduuleista, joten ohjelmisto on helposti ja nopeasti räätälöitävissä yksittäisen asiakkaan tarpeisiin. Lisätietoja osoitteesta www.fasolutions.com.

Want to know more about the FA platform? Leave your details and we will be in touch.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.